electrip Hakkında Merak Ettikleriniz

electrip dünyası ile ilgili tüm merak ettiklerinize buradan ulaşabilirsiniz.

Nasıl rezervasyon yapabilirim?

Üyelik başvurun onaylandıktan sonra mobil uygulama üzerinden istediğin lokasyondan istediğin zaman için kolayca rezervasyon yapabilirsin.

Rezervasyonumu iptal edersem ne olur?

Henüz başlamamış rezervasyonlar Mobil Uygulama, Web Sitesi veya Çağrı Merkezi üzerinden iptal edilebilir ve rezervasyonlara ilişkin olarak yapılacak her iptal işlemi için Üye en az 20 TL rezervasyon iptal ücreti olmak üzere aşağıdaki maddelerde belirtilen tutarları ödemekle yükümlüdür. Başlamış veya süresi geçmiş rezervasyonlar için iptal yapılamaz.

  • İptal işlemi rezervasyon başlamadan 48 saat ve öncesinde gerçekleştiriliyorsa 20 TL Hizmet Bedeli uygulanır.
  • İptal işlemi rezervasyon başlamadan önceki son 12 saatten önce gerçekleştiriliyorsa rezervasyonun kiralama bedelinin %50’ si+20 TL Hizmet Bedeli uygulanır.
  • Eğer iptal işlemi rezervasyonun başlamasına 12 saat veya daha az süre kala bir zamanda gerçekleştiriliyorsa, kiralama ücretinin tamamı Üye’nin provizyonundan tahsil edilir.

Rezervasyonumu uzatabilir miyim?

Daha fazla electrip'leyebilmek için rezervasyon saatini uzatabilirsin ama senden sonraki kullanıcıların mağdur olmaması için en az 3 saat öncesinde kadar işlem yapman gerekir, aksi takdirde ceza sistemi devreye girer.

Rezervasyonumu üyelik başvurumun ardından hemen yapabilir miyim?

Dijital üyeliğini oluşturduktan sonra sistem kontrollerini tamamlayınca hemen electrip’leyebilirsin. Sistem kontrolleri ortalama 24 saatte sonuçlanıyor, en geç 48 saat içinde sana dönüş yapmış oluyoruz.

Nasıl üye olurum?

En az 1 yıllık ehliyetin var ise mobil uygulama üzerinden kayıt formunu doldurarak electrip’e üye olabilirsin. Ehliyet sahipliği süresi marka/modele göre farklılık gösterebilir.

Kurumsal üyelik yapabiliyor muyuz?

Şu an için kurumsal üyelik yapamıyoruz.

Üyelik ücretli mi?

Üyelik ücreti tek seferlik alınmak üzere 69 TL’dir. Ama sana iyi bir haberimiz var, lansmana özel üyelik ücretsiz!

Rezervasyon gerçekleştirdiğim araçta hasar varsa ne yapmalıyım?

Mobil uygulama üzerinden aracın kilidini açtıktan sonra araç üzerinde bulunan hasarları kontrol edip bize mobil uygulama üzerinden gönderebilirsin.

Rezervasyonumu erken bitirirsem ne olur?

Rezervasyonunu erken bitirebilirsin fakat en başta belirlediğin rezervasyon süren dahilinde ücret tahsil edilir.

Aracı nasıl ve nerede şarj edeceğim?

Bu linkten sana en yakın şarj noktasına ulaşabilirsin, aracın içinde bulunan şarj kartını şarj istasyonuna tanıttıktan sonra aracın bagajında bulunan şarj kablosunu ya da hızlı şarj noktasında isen şarj istasyonunun kablosunu kullanarak aracı şarj edebilirsin.

Şarj istasyonları nerelerde var?

Linke tıklayarak sana en yakın şarj istasyonlarına ulaşabilirsin.

Şarj istasyonlarına ödeme yapacak mıyım?

Hayır, tamamen ücretsizdir.

electrip nedir?

electrip, %100 elektrikli araç paylaşım platformudur, mobil uygulamamız üzerinden kayıt olduktan sonra 7 /24 araca ne zaman ihtiyacın olursa uygulamadan rezervasyon yapabilir, istediğin kadar kullanıp geri bırakabilirsin.

Aracı benden başka bir kişi kullanabilir mi?

Aracı sadece üye olan kişi kullanabilir.

Aracı anahtarsız nasıl kullanacağım?

Mobil uygulama üzerinde bulunan yönlendirmeler ile anahtara gerek kalmadan kullanabilirsin. electrip'lemek çok kolay!

Araç kiralama lokasyonları nerede?

Levent 199, Zorlu Center, İtü Maslak,İTÜ Taşkışla ve Eskişehir Osmangazi Üniversite’sindeki lokasyonlarımızdan araç kiralayabilirsin.

Araçlar otomatik mi manuel mi?

Araçlarımızın hepsi otomatiktir.

Araç kirliyse ne yapmam gerekir?

0850 222 99 89 Çağrı Merkezi numaramızı arayarak bilgi verebilirsin, uygun araç olması halinde rezervasyonunu başka bir araç ile değiştirebiliriz.

Yol yardım için kime ulaşacağım?

0850 222 99 89 Çağrı Merkezi numaramızdan 7/24 destek alabilirsin.

Araç içinde eşya unutursam ya da bulursam ne yapmam gerekir?

Bulunan eşyalar için 0850 222 99 89 Çağrı Merkezi numaramızı arayıp bilgi verebilirsin, araçta unutulan eşyalar vs üzerinde sorumluluğumuz yoktur.

Evcil Hayvan Gelebilir mi?

Uygun taşıma çantası veya kafesleri ile seyahat ettikleri sürece tabii ki. Taşıma çantası olmaması durumunda detaylı temizlik gerekebilir, detaylı temizlik bedeli sonrasında tarafına yansıtılır.

Sürüş esnasında acil durumda kime ulaşacağım?

0850 222 99 89 Çağrı Merkezi numaramıza 7/24 ulaşabilirsin. electrip her zaman yanında!

Hasar durumlarında ne yapacağım?

Araçlarımızda bulunan kaza rapor tutanağını eksiksiz doldurmanız gerekir.Araç hasar fotoğraflarını info@electrip.com.tr adresine gönderilmesi gerekir.

Kaza ve hasar ve arıza durumlarında 0850 222 99 89 No’lu Çağrı Merkezimizden 7/24 destek alabilirsin.

Ücretlendirme

Saatlik Ücretlendirme

Uygulama veya web site üzerinden saat belirlersin. Gösterilen ücret araç marka modeli ve tarifene göre değişkenlik gösterebilir. 7 Saat ve üzeri kullanımlar günlük araç kiralama ücretlendirmesi uygulanacaktır.

Günlük Ücretlendirme

Mobil uygulama veya web site üzerinden gün adedini seçersin.Gün adedine göre hesaplanan ücreti aracın marka modeline göre görebilirsin.

Araçlarınızda HGS var mı ? Ödemesini kim gerçekleştiriyor ?

Yapacağınız geçişler hizmet bedeli ile kredi kartından tahsil edilecektir.

Araç kiralayabilmek için kaç yıllık ehliyetim olmalı?

Renault ZOE için minimum 1 yıllık ehliyet olması gerekir.

Mini Copper SE için minimum 3 yıl ehliyet olması gerekir.